Skrillex Digandeng Bruno Mars Untuk Single Barunya

Oleh: admincd - 11 Jun 2016

Siapa yang mengira jika Bruno Mars ternyata sudah mengajak Skrillex untuk membantu pengerjaan lagu barunya.

Hal ini diungkap sang maestro EDM ini kepada Billboard. "I'm actually working with Bruno Mars right now," katanya. "I'm not going to give specifics of what it sounds like, but what we're doing is so f**king different, awesome and next level and sounds like nothing else that's happened before."

"Every time I get in the studio with somebody else and collaborate, that's when I always have revelations and learn about stuff," lanjutnya. "And I just love stepping outside of what I know and there's no other music position that can do that. Like as a singer, you're in a band. I think what we are musically in our head space, there's no other way."

Sejauh yang kita ketahui saat ini Bruno Mars saat ini memang telah menggodok album ketiganya yang rencananya akan dirilis sekitar akhir tahun ini. Bisa jadi track yang dikerjakan Mars bersama Skrillex ini menjadi track last-minute yang dimasukkan ke dalam albumnya.

Mengingat sukses besar yang diraih Mars saat bekerjasama dengan Mark Ronson dalam 'Uptown Funk' tahun lalu, bisa jadi track kolaborasi Mars-Skrillex ini akan mencapai sukses yang sama.


admincd
More from Creative Disc