Trending News

Blog Post

Bruno Major Persembahkan Balada Lembut Menawan, ‘Tapestry’
Music News

Bruno Major Persembahkan Balada Lembut Menawan, ‘Tapestry’ 

Selepas merilis album debutnya, “A Song for Every Moon”, penyanyi dan penulis lagu asal Inggris, Bruno Major (31), memang lebih disibukkan dengan menulis lagu untuk penyanyi lain. Di tahun 2019 ini ia tercatat sudah membantu MJ Cole, SG Lewis dan juga Tori Kelly.

Namun ia rupanya merasa sudah saatnya berkonsentrasi dengan karirnya sendiri yang dibuktikan dengan perilisan single berjudul ‘Tapestry’. Lembut, personal dan cantik menawan semula dari awal hingga akhir, dengan ‘Tapestry’ Bruno mengangkat imej ideal tentang alam dan juga tentang momen yang dibagi secara bersama.

Dengan gitar yang melantun lembut menemani vokal merdu dan lirih Bruno, ‘Tapestry’ memang dengan mudah mencuri perhatian pendengarnya. ‘Tapestry’ lagi-lagi menjadi bukti kekuatan Bruno sebagai musisi, yang tidak hanya piawai bernyanyi atau menulis lagu, namun juga sebagai seorang gitaris.

‘Tapestry’ sendiri ditulisnya bersama dengan Liv Dawson dan Phairo. Dengar lagunya di bawah ini dan siapkan diri untuk merasa terbuai olehnya.

Related posts

Leave a Reply